ایجوس های سری بمب کمپانی ویگاد، حالا در نوع سالت نیکوتین.این ایجوس با طعم انگور قرمز یخی و خنک برای دستگاه پاد سیستم شما ساخته شده که طعم انگور تازه رو به همراه دهانی خنک تجربه خواهید کرد.
⚠️ هشــدار مهــم:
این محصول از نوع سالت نیکوتین بوده و بهطور اختصاصی برای استفاده در دستگاههای پادسیستم و پادماد طراحی شده است. استفاده از این ایجوس در دستگاههای ویپ و ساباهم (Sub-Ohm) توصیه نمیشود.
این محصول از نوع سالت نیکوتین بوده و بهطور اختصاصی برای استفاده در دستگاههای پادسیستم و پادماد طراحی شده است. استفاده از این ایجوس در دستگاههای ویپ و ساباهم (Sub-Ohm) توصیه نمیشود.

بهرام –
هم یخش رو تست کردم هم عادیش اینو بهتره
رحمان عبدلی (مالک تایید شده) –
ویگاد که همیشه ثابت شده هستش این طعمش هم که عالی 😍💜